9.6.08

KEPAZE FEDERER!

Ne dedimdi size...İşte o oldu...Nadal, Federer'i Roland Garros'un çimlerine gömdü...Pardon, killerine gömdü...Toprak kortta, Federer'in bir gözü topraktaydı zaten...Toplamda sadece 4 oyun alarak, kendisinden edindiğim "sahada koşmadan terlemeden de şampiyon olunabilir" felsefemi yerle yeksan eden Federer, "bu işi Nadal gibi yapmak gerek" dedirterek, üşengeç beni tenisten soğutmuş bulunmakta...Tenis hayatımın sonu mu geldi acaba? Kariyerimin zirvesindeyken bırakiim en iisi...
Efendim Cuma günü izin aldım, Djokovic-Nadal maçını izledim evde...Daha iyiydi finalden şerefsizim...Zaten akabinde izlediğim Federer-gollum maçında da, Federer'in performansı beni derin düşüncelere gark etmişti...Pazar'ın gelişi Cuma'dan belli oldu yani...
Cumartesi günü de bayanlar finalini izledim...Onun ardından Tolga ile Meltem geldiler, beraberce Aysen'in doğumgününe gittik...Euro 2008 maçlarını seyredip, ne kadar isabetli kararlar aldığını gördük Fatih Terim'in...Sonradan Kerem'den aldığım bilgiye göre, zaten Federer'in de taktiğini Fatih Terim vermiş...Ondan olmuş efendim finaldeki hezeyan durumu...
Pazar günü enteresandı...Bizim Yelda'nın yavuklusu Orkun dellenmiş evlencem diye...Kızkardeşi Beliz de Amerika'dan tatile gelmiş...Siparişlerimi de getirmiş sağolsun...Amma velakin, bu tanışma işleri felam, biz 2 hafta sonra tatile çıkcaz, Beliz geri döncek felam, hemen araya söz-nişan sıkıştırıldı, haftaya Cumartesi olcek bitcek maaşallah...Orkun'a çapraz sünnet şeridi takcaz...Bir belirsizlikten, başka bir belirsizliğe doğru ani adımlar atan Orkun'u ve onun üzerinden de olayın farkında olup olmadığını anlamdığım Yelda'yı kutluyor, bekar hayatlarına allahan rahmet diliyorum...Bundan sonra daha zor şartlar altında çalışan bir Orkun, daha zor şartlar altında çalıştıran bir Yelda göreceğiz...Herşey Wimbledon finalinde, çim kortta belli olacak...Yumruk yumruğa bir forhand/backhand savaşı yaşanacak...
Yazı karıştı lam toparlayamadım bi türlü...

Hiç yorum yok: