22.3.07

abi adam gitmiş, insan bilmem nereye!

Uzun süredir yazmıodum gene...Topluca yazayım...Her hafta yazsam daha detay olacak ama, üşeniyorum...Halbuki bomboş oturuyorum..Hafif tembellik, hafif depresyon, her ikisi birden sebep oluyor bunlar...Neysem, 3 hafta kadar önce, son derece zor bir pozisyonda olan 20 lik diş ameliyatına girdim...Dur ya, geriye doğru gidiim en iyisi...Geçen haftasonu Bursadan Ozzy ve İlber geldiler...Bütün vaktimiz yemek yemekle geçti...Ayrıca Özgürle bir şarkımızın(yeniden başla) kayıtlarını bitirdik...Mok gibi oldu...Neysem, bu ozzy gene yakın çevrede kıtlığa sebep olduktan sonra, geldiği gibi gitti...Bu arada tabi diş ameliyatına geri dönecem..Bu anlatacağım süreçte diş/ağız problemim devam ediyor sürekli...Ondan önceki haftasonu ne yaptığımı hatırlamıyorum...Gene özgürle kayıt yapmıştık ama, bişi daha yaptıydım, neydi hatırlamıyorum...Sürekli dişçiye pansumana gittiğimi hatırlıyorum ama...Alla alla...Ama o aralar kitapyurdundan söylediğim bir sürü kitap gelmişti onu hatırlıyorum...Esas ondan da önceki hafta, Bizim 4 kanka, 4 kankadan biri olan Kırmızı cansalın d.günü için buluştuk...Balatda bir balık restoranına gitmek için buluştuk...Ancak ondan önce, gündüz Taksimde, çok uzun süredir görmediğim üniversitden arkadaşım Baha ve cici eşi(o da bizim üniversitden) Ahsen ile buluşup hasret giderdik...Çok özlemişim doyamadım onlara...Bir daha görüşmek istiyorum...Ama bu Baha çok uyuşuk bi adam yaw...Resim çekti bi sürü hala fotoğraf makinasından çıakrıp da gönderemedi...Eşler de tanışıp kaynaştı, Ahseni çok sevdi Yeşim...Ahan da tam bu alt tarafa beraber çektirdiğimiz resmi koyacam Baha gönderince:

Akşam Mahşerin dört atlısı olarak buluştuk ya, benim diş yüzünden pek keyfim yoktu ama canım arkadaşlarımı gördüm, çok güzel muhabbet oldu...Cansal zaten normalde çok söz yumurtlayan bir adam, alkolü fazla kaçırınca bi olay anlatırken "abi adam gitmiş, insan bilmem nereye" diye bi laf etti, herkesin bir müddet birbirine baktıktan sonra kahkahalara boğulduğunu hatırlıyorum...Bu arada o sarhoşlukla hayırlı bi iş oldu ama işin sahibi açıklamama izin vermediği sürece açıklayamam kusura bakmayın...Neyse hoşbeş sohbetten sonra ayrıldık o hafta da öyle geçti...Ahan da d.gününden kareler: ilk fotoda fotoyu çeken murat, soldan kelli, cansal(bekar :), Kelleyi uzatmış olan Umut, hemen arkasındaki dominant teyze Umutun eşi Nihal, karşısındaki cam kenarındaki benim yavlu Yeşim, yeşimin yanında Muratın eşi Deniz, sonra da ben...

Aşağıda mahşerin dört atlısı, soldan sağa, ben, murat, cansal, umut...

Hadi bi tane de benle yeşimi koyim:[ haa bu arada evlilik yıldönümümüzdü, ben yeşime taşlı bi kolye aldım, o da bana kemer,cüzdan, kartvizitlik, tişört neyin almış. 1 yılı devirdik gördün mü Aysen hı? :)



Ondan önceki haftasonu, anam anam...Diş ameliyatı olduğum haftasonu...bişi demiyorum...ahan da foto:

Hiç yorum yok: