9.4.07

MiDE FESATI!

Evvet, nerde kalmıştık! Varya, Cuma akşamı yemeğe çıktık Yeşim'le...Ataşehir'de CARPE Notte midir CARPE diem midir nedir oraya gittik işte...Özgür yoktu, ama Nuray'ı aldık giderken...Bunlar bi bıdı bıdı allam yaylım ateşi ününde buldum kendimi....Neyse ki ligtv vardı Galatasaray'ın maçı varmış onu izledim orda...Hayır efendim GSli değilim de mevzu o değil...Neyse Cuma bööle geçti...Cumartesi sabahtan temizlik işlerine verdim kendimi...Sonra Taksim' e gittim gene mahşerin dört atlısıyla buluşmaya...saat tam 12:40 da evden çıktık...Birinci köprüye gittim, kilit, 2ye saptım, orası da kilit, Kasımpaşa da kilit, Yeşim'i Nişantaşı'na bıraktım bir de...Sonra arabayı Tüyap otoparkına bıraktım, ki 2 saati aşmıştı yola çıkalı...Gece arabayı almaya gittiğimde ise şok oldum...Daha önce hiç başıma gelmemişti ilk defa karşılaştım...Gündüzden de kalabalık otopark...Bütün arabaların önüne arkasına araba almışlar, anahtarlarını da almışlar milletin...İki saat benim arabanın önündeki arabayı çektirmek için görevli aradık...Neyse çektiler sonunda...Ayıp ama ya...Koskoca kapalı otopark, bunlar da başlamışlar anahtarla araba almaya...Gözünüz doysun be...Yuh diorum başka birşey diemiyorum kimseyle mücadele edecek halimiz yok heralde, bizler zavallı vatandaşlarız, sürekli ve de sürekli hakları gaspedilen...Neyse, sokiim otoparkına da trafiğine de...Anca sinirlenediğimizle kalırız bu memlekette...Demem o ki, kankalarım da herzamanki gibi geç geldiler buluşmaya...Toplamda birkaç saat içinde, sakat midemle yediklerim "1,5 pilav üstü döner, ökküzz gibi italyan dondurması, gloria jeans'te bol kahve ve su, üzerine başka bi yerde 2 bira ve 1 çuval fıstık, bi de üstüne gene başka bi yerde bol acılı kokoreç ve ayran" çaktımmıdı...Eve zor attım kendimi...Hayır otoparkta görevliyi beklerken, "sıçarım böyle otoparkın içine" diyip sıççaktım ama, son anda çıkartabildik arabayı...O da değil, dedim ben kesin köprü trafiğinde zıççam...Hayret bi şekilde, dönüş yolunda bomboştu köprü, 20 dakikada evde oldum...Anlamak mümkün değil bu İstanbul'u, ama anladım ben sonra, tüm İstanbul ahalisi tüyap otoparkında olduğu için yollar bomboştu...Neyse, eve gittim, midem karnım nasıl aarıo, uyuyamıorum, acaip de yorgunum...Evin içinde dolaşıp duruom olmuo, otuurom olmuo, uzanıom olmuo...Zıçtım bi kaç kez, çok moktan bi konu biliorum ama, neyse ağrılar hafifler gibi oldu, sızmışım gece 2,5 da...Ammmaa, saat 4,5 gibi bir mide bulantısı ile uyandım...Midem bulandı ama ben gene zıçtım...Bi tur attım evde, geçmio bi türlü...Kesin kusacam belli, gidip dişlerimi fırçaladım...Kusmuğa ayıp olmasın diye...Bi kaç tur daha attım, sonra aniden tuvalete koşup, capon çizgifilmlerindeki karakterler gibi, ağlarlar ya hane, işte ööle kesintisiz, giderek genişleyen bi şekille çıkardım midemdekileri...Ohh be, bi uyumuşum sonra öğlene kadar...Ertesi gün, Pazar, evden dışarı çıkmadım şerefisizim..."Parti Hayvanları" adlı animasyonu izledim...Bir kitap bitirdim...Kahvlatı, yemek herşey evde...TVye de baktım...Yan gelip yattım süperdi süper...Sonra da kalktım işe geldim işte...

Cumartesi kankalarla buluşup konuştuğumuz başlıklar...

1) Umut, Pazartesi başlayacağı yeni işine siyah önlükle mi, mavi önlükle mi gitsin? Beslenme çantasını kim hazırlıcak? İçinde ne olsun? Nihal mi Umut'u döver, yoksa Umut mu Nihal'den dayak yer?

2) Cansal'la ortak iş yapmak için sermaya bulabilir miyiz? Cansal'ın yeni alacağı ev nerden olsun? Cansal sinir bozucu bi şekilde nie bekar hala? Ellere var da bize yok mi?

3) Murat Amerika'ya yerleşsin mi? Yerleşmeyen top olsun mu? Deniz işi bırakıp ev kadını olsun mu? Araba Murat'a şart mı?

4) Volkan iş değiştirsin mi, yoksa yaz sonunu mu beklesin...Tatil vakti geldi lam?

Sonra bi aralar, Nihal'le Yeşim geldi, Murat gitti, ööle bi müddet daha muhabeet sonra herkes evine hadi bakiim...

Efendim, bu buluşmanın fotoları ilginç olsun istedik biraz...Zaten bu lavukların her hafta fotolarını koyuyom...Bu sefer Murat'ın cep telefonuyla bööle template mi ne koymuşlar, işte onun üzerine poz verdik hepimiz...Varsayın ki, karakola düştük...Hadi şimdilik hoşçakalın...

UMUT: İnanamıyorum ya, içerideyim, bu gerçek olamaz, Nihal çok kızcak...Dondum kaldım bööle...




VOLKAN: Hah, sıçtık...Altıma zıçmak üzereyim, ve hatta...oh!




CANSAL: İçerde olsam da zenginim, avukatlarım var lam benim bi sürü...Sakin olun yaw...Hiç deilse kafamı dinlicem oh be!


MURAT: Çıkarın beni burdan, karımı özledim...Ben Amerikan vatandaşıyım!

Hiç yorum yok: