2.4.07

Bir devrin sonu!

Cuma akşamı karıma dışarıda yemek ısmarladım...Sonra da migrostan alışveriş yaptık...Nasıl konuya girdim dank die di mi...Huyum kurusun...Aslında böyle değildir huyum...Bilemem, bilmek istemiyorum...Cuma akşamı eve döndüm ööle, Cumartesi evden dışarı adımımı atmadım...TV izledim, gitar çal(maya çalış)dım...Olmuo işte kabiliyet yok annadım ben onu...Olsun kendime çalmanın ne sakıncası var...Akşam Keremle Aslı, pardon Merve geldi...Beraber akşam yemeği yedik..Yeşim çok güzel yapmıştı walla yemeği...Helal olsun...Kerem 2 tabak yedi, tokmuş ondan...Yoksa devam edecekti :) meyve tatlı ne varsa yedi süpürdü, oh afiet olsun tosunum benim :) Öyle havadan, sudan, topraktan ve tahtadan konuştuk...İade-i ziyaret olayı...Sonra pazar da çıkmadım bi yere...Bi tek akşama doğru natilusa çıakrdı beni yeşim zorla...Dışarı çıkınca gün ışığından etkilenip "kııhh" diye bi ses çıkardım...Vampir miyim neyim anlamadım ki...Bi kahve içip tatlı yedik, eve geri döndük sonra...O kadar fazla bi olay yok...Bu hafta içi Salı Kerem'in iş yerindeki son günü...Ne diim...Bir devrin sonu...Tek tek devriliyor asırlık çınarlar...Bir devrin sonu...Anladın sen onu :) Gittiğin yağmurla gel Kerem, böylesi daha güzel :)

2 yorum:

katalay dedi ki...

Ben ne gelcem be yağmurla sen gel. Köprülerde sürüncem sen ooh keyif yapcan.. yok ööle.. walla bırakmam

volkan dedi ki...

hehe...sabret keremim yagmurda beraber gidecez :)