6.7.07

HİÇ UĞRAŞAMICAM SİZİNLE!

Çok geç kaldım bu hafta yazmakta ancak bi sürü işim var iş yerinde acayip yoğunum ayrıca bu akşam tatile çıkıyorum o yüzden hiç uğraşamicam sizinle yazıp gidiom hızlı hızlı...Geçen hafta hatırlamıom naptığımızı...Cumartesi Dileklerle buluşup Kentplus'ta ev baktık öğleden sonra, akşam da bize oturmaya geldiler, Selin'le oynadım ben... sabahtan öğlene kadar da özgür'le düzenleme yaptık vs...Pazar sabah işim vardı karşıya geçtim, sonra geri geldim Kızıltan'a şarkı söylettik...Pazar akşamı abimlere gittik, Can eve çıktı hafta içi, uzaktan izledik...Minicik bişi ay yerim ben onu...Hafta içi de tatil hazırlıkları, Yeşim'in palet sorunsalı, iş yoğunluğu gibi şeylerle boğuştum...Annemle babamın yazlığına gidiyoruz bu akşam Nuray, Özgür, Ben, Yeşim...Arabaya atliip gidicez...İzmir - Çandarlı- Denizköy...
kendinize iyi bakın...Hala yapcak çok işim var...Efendim? Gittik tabi CarpeNotte'ye hem de kaç kere :)Aa Cuma akşamı Die Hard 4.0'a gittik çok eğlenceliydi bi de



Hiç yorum yok: