25.6.07

ERİDİK BE!

Ulem bu ne sıcak... Vıcık vıcık bi hayat yaşamaya başladık...Küresel ıkınma dedikleri şey bu olsa gerek...Neysem, bu hafta içi bayaa yoğun geçti, salı akşamı Kerem ve Merve ile Ataşehirde Barnies midir nedir o kayfecide buluşup bol bol laklak ettik, Keremle karşılıklı küfür edip gökdelenlerden dünyaya tükürdük :P ne demekse...şayze! :) ehe...Her ikisi de çok iyiler selamları var :>


Çarşamba akşamı iş yerimden arkadaşım Ersin(ki Yeşim'in akrabası olur kendileri) ve eşi Esra oturmaya geldiler bize...Adeta hamam sefası gibi oldu o kadar sıcaktı ki hava...Ersinler de çocukları Tuna'yı yazlığa annelerinin yanına bırakmışlar, o heyecanla sağa sola gezmeye gidiolardı ki, bize de uğradılar :) Neyse Ersinle şirketi çekiştirip pançik punçik ettik, kaynaştık diyelim hep beraber...

Perşembe akşamı inanmazsınız Özgür ve Nuray'la Carpe notte' ye gittik :) Yeşim gitar kursunu iptal ettirmiş bizimle gelebilmek için :)


Cuma akşamı Yeşim'in iş yerinden arkadaşları Özlem-Kürşat(geçen haftadan biliyorsunuz) ve Dilek-Hakan çifti ve bu çiftten olma Selin kızımızla buluştuk...Yeşim'in kucağından indirmediği bu çok sevimli, şeker ve akıllı bıdığın fotoğrafına da bakın...Sizi gidi sizi...Fenerbahçe Gloria Jeans'teytik bu arada...Hehe, dönüşte Özgürlerle buluştuk yalnız gene gecenin bi yarısı...Biz ayrılamayız heralde...Özgürlere gidip klimalı ortamda tv izledik...

Gelelim Cumartesi'ye...Efendiim, naptık lem Cumartesi, hmmm, Yeşim'e de soramam şimdi gitar çalışıo kafamı kırar valla...Alla alla naptık yaaw? Heee, havuza girdik kavaltıdan sonra, sezonu açtım sonunda, Tabii Yeşim çoktan açtığı için sezonu marsık gibi kendisi, bense ezine peyniri tadındayım...Neyse az yüzüp bol bol kitap okudum...3 saat sonra çıktım zati...Eve gittik...Sonra daaa, sonra daaa, allam hatırlamıom be yaa.. :( hee, kanyona gidip abimlerle buluştuk, hatırladım...Gezdik dolaştık, çok dertliler :( Can bebek hala yoğun bakımdaydı, biberon emerken hala yoruluomuş :( Sonra akşam oturmaya gittik abimlere, sonra da evimize tapii...Canlarım benim...Kanyonda midilliler vardı, ay çok tatlıylardı çok bee :)

Gelelim Pazar'aaa...Kızıltan arkadaşımızı yeni vokalistimiz olarak denemek üzere gidip Küçükyalı'dan aldık...Yalnız Kızıltan'ı beklerken belediyenin astığı bez afişlerden birini görüp dumur olduk Özgür'le...Aynen şöyle diyodu:"Tekerlekli sandalyesiz vatandaşımız kalmasın"...Bu be şimdi yaa :)
Sonra Kızıltan'ı aldık, gelip bizim orda börekçide kavaltı yaptık...Sonra arkadaşı kayda aldık...Yani sessiz bi arkadaşımız Kızıltan, o sesler ondan nasıl çıktı anlamadık yaw, Kızıltan bu ne? insan dinlicek bunu :) Walla süperdi sesi, kendisi de bizimle çalışmak istiyor sanırım, aramıza hoşgeldin diyorum o zaman...Sonra da biz Özgür ve Nuray'la Carpe notteye gittik püfül püfül, Yeşim gelmedi zira kayınvalidelerle havuza giriodu...Ben de hayin kayınvelet olarak Özgürlerle başbaşa kalınca az daha ev aliodum heyecandan...Emlakçıları falan dolaştım 2+1 evi nasıl 3+1 yapabilirim diye...Öğrendim ki hayat boşmuş...1 oda için 100 bilyar fazla para veriosun...Deli para :)
Efendim sonra eve gittik çay neyin içtik kayınvalidelerle, sonra onlar gitti, biz de Nuray ben Özgür Yeşim çıkıp kave içtik Barnies de desem inanır mısınız :) Valla...
Bugün Pazartesi, şu anda saat 23:24, bu akşam Özgür gelip bi takım kayıt problemlerimi halletti, Yeshimy bize yemek yaptı, sonra gene kave içmeye gittik Barnies'e :) Şu anda Yeşim kendi kendine "si-do arası niye yarım ses de, do -re arası tam ses, biz kimiz?" diye felsefi bir tartışmaya girmiş durumda...
Annemlerden haber aldıydık, Tepe mobilya gene ertelemiş mobilyalarını getirmeyi...Kötünüzde tepsin...
Günün en güzel haberi, Can bebek normal odaya çıkarılmış...Annesiyle kalıyor artık...Bir kaç güne hastaneden çıkmasını bekliyoruz...Annesi babası kızıo resim koyamiom artık :( Onun yerine Gonca'yla abimin resmini koyuyom...Hadi bana eywallah, soğuk bi duş alıp yatiim :)

Hiç yorum yok: