9.5.07

BEYNELMINEL!

Hemen söliiim, örümcek adam-3'e Cuma akşamı hemen damladık...Aksiyon sahneleri müthiş, duygusal sahneler çok gereksiz, neyse, kum adamın oluşum sahnesi çok guseldi yaw...Cumartesi gunu akşama kadar evdeydim...Cansal uğradı bana bir ara...Laklak ettik...Daha sonra Taksim'e geçtik Yeşim'le...Citibank İngiltere'den bir arkadaşı var Yeşim'in...Kocasını da alıp haftasonu Istanbul'u gezmeye gelmişler...Mamafih, kiz ispanyol, cocuk Yunanli...her ikisi de 4'er dil biliyolar felam...Neyse...
Cristina ve Yanis arkadaşlarımızla Taksim'de, Hacı Abdullah'da Osmanlı yemekleri yedik...Daha sonra da Ortaköye geçtik...Gece 2'ye kadar beraberdik, Sultanahmet'teki otellerine de bıraktık akşam...Çok şeker ve samimi insanlar, yemegin hesabını ödemek istedilerse de ben müsade etmeyip kendim ödedim, Yarın öbürgün İngiltere'ye felam gideriz di mi :) Detaylardan biri, o akşam BJK-FB maçı oluşuydu, tam maç bittiğinde Taksim'den Ortaköy'e gidesimiz geldi...Stadın ordan geçemeyeceğimize göre, ben de Kasımpaşa'dan çevreyoluna çıkıp ordan Mecidiyeköy'den sonra yapılan yeni sapaktan bastım Ortaköy'e, bomboştu şerefsizim yol...Ortaköy'de arabayı park edip inince bi sokak köpeği geldi, Yanis ben korkarım dedi uzaklaştı köpekten ancak köpek onu takip edip durdu yaw, hatta gittik bişiler içtik tabi bi yerlerde, gecenin ilerleyen saatlerinde arabaya dönerken bu köpek gene Yanis'in peşine takıldı...Alla alla...
Neyse, bol bol sohbet ettik, Yanis'le ben Türk-Yunan-AB ilişkileri, Cumhurbaşkanlığı seçimleri vs üzerine konuştuk...Öğrendim ki bütün yemek isimlerimiz aynıymış...Bizim Avrupa'dan çok sizinle ortak yönümüz var dedi...Neyse yaw, iyi oldu, tanıştık sohbet ettik, çok iyi insanlardı...
Pazar günü de ööyle bir caddeye falan indik...Tolga ve Meltem'le buluştuk...Laklak ettik arkadaşlarımızla...Onun dışında öyle işte...


Hiç yorum yok: