23.11.06

bir akşam sefası...

Akşam Özgür'ün ebeveynlerinin evindeydik...Bizi akşam mantı/çiğ börek partisine davet ettilerdi...Gerçi ben mantı sevmem peynirli çiğ böreğe yumuldum, üzerine meyve tatlı bir de hoş sohbet...Çok da yemedim aslında ama diğer katılımcı arkadaşların performansları karşısında gözlerim yuvalarından fırladı doğrusu...
Hastalığı Nuray'a(özgürün eşi) da bulaştırmışım sanırım, o da bütün gün evde yatmış :( Ayrıca iş yerindeki kattaki insanların yarısını da hasta ettiğim için herkes bana "freak" muamelesi yapıyor, hatta yöneticime kazan kaldırdılar "bu çocuğu burda istemiyoruz, evine yolla" diye "Valkan Raus" problemi...Olsun bu besin yüklemesi iyi geldi...Oğuzla Başak da gelmişlerdi...eh ortamda bir "çok eski evli çift" iki de "çok yeni evli çift" olunca geyik aldı başını gitti tabiii :) Herkes nasıl tanıştığını anlattı, herkesin hikayesi birbirinden ilginç :) Hiçbirini yazmayacağım buraya ama bu kadar geyiğin içinde karşılıklı hemcins koruma atakları zamanla kimin ne kadar çapkın olduğunu karşı tarafın hatırlamasına yol açtı :) "Hey gidi günler hey" diyip tramisuya dalmışım...Sonra yeni evli çiftler birbirlerinden şikayet etmeye başladı...Her zamanki gibi eşlerimiz bizim ilgisizliğimizden, biz de eşlerimizin gereksiz ilgi beklemesinden yakındık...
Olsun bu da bir sohbetti netice itibariyle...
Haa bir de kol düğmesi olayı var ben onu hiç anlamadım...Oğuz nedir abi bu kol düğmesi olayı?
:)

Hiç yorum yok: