22.11.06

ikinci sesim daha beter...

İş görüşmesinden şimdi geldim, tekrar tekrar aynı şeyleri konuşuyoruz...Sanırım muhabbetimi sevdiler :) Biraz iyi oldum gibiydi ama dışarı çıkıp tekrar gelince gene kötü oldum...Tekrar yatıp uyuyacağım sanırım...Saat 13:00 de Anadolu Yakasındaki evimden çıktım...14:45 gibi karşıda olabildim...Cesaretim kırıldı doğrusu, hem karşıya geçme konusunda, hem de trafik veya herhangibir problemin memleketimde bir türlü çözüme kavuşmayacağı konusunda...Neyse, memleket problemleri buraya yazmakla bitmez, çözüm de üretilmez zaten...
Biraz gitar çalıp öyle yatiim diorum...Hem eşim geldiğinde yatakta olursam çok hastayım numarası yapıp yatağa servis isteyebilirim...Oh be süper valla...
Geri dönerken benzin ikaz düğmesi yandı az daha yolda kalıodum, zor attım kendimi benzinciye...Düldülün cumartesi ilk bakımı var çok heyecanlı o yüzden fazla benzin yakıyor...
Nokiasupersound yarışmasına katılıp sahnede çaldık grubumla , dreamtv de yayımlancak dediler ancak gününü bilmiyorlar, bir kaç kez baktım ama rastlayamadım...Vazgeçtim uğraşamicam...
Eşim aradı, buzluktan köfteyi indirir miymişim...Hastayım ben ya :)
Aklıma birşeyler geldikçe yazarım...

Hiç yorum yok: