22.11.06

CDE File Manager Problemi

Ya bu nasıl bir problemdir...Bir AIX makinamıza CDE ile erişiyoruz...Ancak Filemanager'a tıkladığımızda "invalid folder specification" hatası alıyoruz...Tüm kullanıcılarda aynı problem olması beni sistemde genel bir problem olduğu düşüncesine gark etti, ancak ben gene de bir kullanıcının .dt klasörünü sildim, tekrar login olduğunda bu klasör tekrar yaratılıp problem çözülecek mi diye bakacaktım...Klasör oluştu ancak aldığımız hata sayısı 3'e çıktı...
CDE çok network tabanlı çalıştığı için hosts dosyasında sistemin alias name'inin yanında fully qualified domain name'ini de yazdım yemedi...Zaten dns düz ve ters lookup'ları da sağlıklı çalışıyor...Makinada cluster var, cluster açılınca hostname'i değişiyor kesin orda bi problem çıktı,
reboot etmeyi deneyeceğim bir ara bakalım sonuç alabilecek miyim...

Hiç yorum yok: