11.12.06

ben haftasonu ne yaptım ya :(

Gitar çaldım bol bol...Özgür'e şarkı çalıştırdım...Sonra kendi kendine gitti o...Cuma akşamı Koşuyolu'ndaki Kirpi'ye gittik...Fajitas'ı götürmüşüm gene oh be...Üzerine bir de dondurmalı profiterol patlatmışım neffis valla neffis...Ondan sonra da sinemaya gittik Natilus'ta..."Children of Men" bence çok güzel filmdi, aman iyi ki gitmişiz moralimiz düzeldi allam ya :( Filmin çekimleri çok garipti, sanki başroldeki Owen amcamla beraber hareket ediyormuşuz gibi çekmişler...Sonlara doğru olan binayı askerlerin tanklarla tüfeklerle basması olayını çok güzel çekmişlerdi..."Children of Men_yani adamların çıldırması şeklinde çevrilebilir mi acaba :)_" Frank Miller'ın grafik romanından uyarlanmış bir film...Bu adam Alan Moore'un kankası mıdır nedir yaf, ikisi de İngiltere'nin ileride faşist bir ülke olacağı korkusunu taşıyor(bknz. V for Vendetta)...Cumartesi günü genelde evdeydim...Aksam disari ciktik, Ataşehir'de adı farfara veya fasarya veya paparoya mıdır nedir olan bir Karadeniz yemekleri yapan yer var...Yeşim, ben, Nuray, Özgür, Seda, Alparslan oraya gittik...Hepimiz hamsinin envayi çeşidine yumulduk...Özgür'ü zorla kollarından tutup çıkartırken "bana ne! bana ne! bi tane de kapalı kıymalı pide yicem" die ağlıodu...Neyse karısı dövdü de sustu...6 kişi yedik içtik 75 kaat hesap verdik gayet iyi...Sonra Alp'lere gidip hababam sınıfı 3,5 u izledik...Fena deildi eğlendik...Kızlar romantik bir film, biz de korku filmi isteince orta yolu böölcee bulmuş olduk :)...Pazar günü de Özgür'le çalıştık işte biraz, sonra Ataşehir Migros'a alışverişe gittik, gitmeden önce Divan'da yemek yedik..."4 kişi o gün çocuklar gibi şendik, 4 gibi o gün azıcık bişi yiyip kol gibi hesap ödedik" demiş atalarımız...Neyse haftalık alışverişimizi de yapıp Migros'tan eve geldik...Gene gitar çaldım, anladım ki olmuyor olamıyor, kabiliyet bu kadar nabarsın...
Yeşim'in vizesi çıktı, yakında oyuncağı, maketi falan da çıkar, benim şengene çok var daha...20'sinde belli olur...Biz daha Barselona'yı bitirmeden Amerika planlarına başladık...Oradaki arkadaşımız Tülay'la yazışıyoruz bize yardımcı oluyor ne gusel :)
Bir sonraki post'a kadar hoşçakalıın....

Hiç yorum yok: