4.12.06

off yoruldum yaaa!

İş yerim taşındığı için geçen haftayı koliler içinde geçirdim...Bugün yeni binaya geldim ve anca bir IP alabildim...Bayram tatilinde Barselona'ya gitmek istiyorum...Geçen hafta yoğun olarak vize için gerekli belgeleri toplmaya uğraşmakla, ve daha ufak bir yere taşınacağım için bir yığın kitabı atıp, kalan malzemelerimi ve pc'lerimi kolilemekle geçti...Netice itibariyle bugün kolilerimi yeni yerimde açtım, işte ne kadar yerleştiysek yerleştik...Bugün de iş görüşmesi için bir çip üreticisi firmadan aradılar, ancak karşıya gidip gelmek istemiyorum...Ne yazık ki İstanbul'da gelen iş tekliflerini bu trafik problemi yüzünden değerlendiremiyorsunuz...Neyse durumumu kabul ettim, herhalde kıpırdamayacağım yerimden...
nokiasupersound'da grupça ilk 10'a kalamayıp ayrı bir başarıya imza attık...
röportajda da atıp tutumuşum ilk 3'e kalıcaz diye...Halk arasında ilk üçe kalamamaya "üçün birini almak", olayın sonucuna da "müdür olmak" deniyor...



haftasonu alparslan'la xbox'ta futbol oynadık...Hiç gol atamadık saatlerce...ne kabiliyetsiz adamlarmışız yav...bütün maçlar penaltılara kaldı...onda da ellemedik kendi kendine attı yaptı bişiler...Kokoreç olayına girdik bi yarım yedim üzerine bi çeyrek...oh beeee! süperdi valla...
Pazar akşamı MİAM kayıt stüdyolarına gittik...İTÜ Maçka'nın içinde, ortadoğu ve balkanların en güzel stüdyosunu yapmış adamlar...bizim çalıştıklarımız stüdyo değilmiş bugüne kadar...Özgür mix dersi aldı oranın direktörü Pieter'dan(aynen böyle yazılıyor)...Ben arkadan öğrenci masasından izledim...Ne çok alet vardı kafayı yedim...
bi de arkadaşlarla toplanıp cover çalalım bi yerlerde çıkalım muhabbeti yaptık...her 3 ayda bir olduğu gibi listeler hazrılandı...üşenmeyip çalışırsak birşeyler olacak...biz KOR'uz...

Hiç yorum yok: