19.12.06

bir haftasonu daha geçti!

Cuma akşamı Özgür'le Nuray bize geldi, Nuray'ın yaptığı pırasa ve hafta içi annemin getirdiği bir leğen yemekten faydalanarak bitirdik yeme işlemini...Oturup Kemal Sunal izleyelim dedik, Nuray sıkıldı, dışarı gidelim dedik, onu da istemedi, eve gitcem dedi, iyi dedik gittiler...O akşam bizde televizyon/dvd seyredecektik, sırf bize bi daha gelmemek için Nuray'lar da lcd televizyon aldılar gidip haftasonu :) bu kadar olur...Cumartesi günü evde gitar çaldım biraz, sonra akşam 18:00'de iş yerinde çalışma vardı, oraya gittim, sabah 02:00 civarı çıkabildim...Öğlene doğru uyanıp Emirgan'daki Sabancı Müzesi'ne Cengiz Han ile ilgili sergiyi görmek için yola çıktık...Maslak civarında, Maslak tarafından gelen trafiği durdurmuşlardı, itfaiye aracı gibi bişi bekliodu karşıda, vinçler falan vardı devasa ne olduğunu anlamadım...Ancak dışarıda kulakları sağır edecek bir gürültü vardı, baktık anlamadık, az daha doğalgaz kokuyo araban dicektim Yeşim'e, demedim...O da bana dicekmiş...Akşam haberlerde gördük ki, yol çalışması yapan ekipler İgdaş'ın doğalgaz borusunu delmişler, meğer oymuş olay, patlayıp havaya uçabilirdik yane, o kadar yakındık kardeşim...Neyse, müzeye gittik, içeri de aldılar arabayı süper valla, otopark ücreti de ödemedik, diğer harcalamar da oldukça makuldu...Çok güzel bir yermiş...Sergi 3 kattan oluşuyordu, orada Alp'lerle buluştuk...Ben 15 dakikada gezdim heryeri sıkıldım sonra, gidip kafeye oturup bizimkileri bekledim...Baya güzel aletler vardı, kılıçlar, müzik enstrümanları, yay, ok, savaş zırhları çok ilgimi çekti, gidip görmenizde fayda var...Ama girişte bir dinleme cihazı veriyorlar onu her camekanın numarası var onu tuşladığında orada sergilenen aletin hikayesini anlatıyor, ben almadım ondan işim 15 dakikada bitti, diğer arkadaşlar aldı, 2 saate vurdu işleri...Nesini anlatıcan...Topuz işte, adamın kafasına kafasına vuruolar çat çat...Çıkışta açlıktan ölmüş vaziyette sanırsam yeniköyün ilerisinde karafırın diye bir yer var, oraya gittik(bildiğimiz karafırın değil)...Ben pastırmalı kuru fasulye ve sucuklu yumurtalı kaşarlı pide yedim, off ya nefisti...Sonra herkes evlere dağıldı...İşte duş muş al hazırlık yap hafta başına gibi geyik işlerle pazar akşamını da devirdik...Öyle işte anacım...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cevap veriyorum:) dışarı çıkalım deyince ben de çıkalım dedim bi kere :) ama sizin canınız istemedi asıl.
Emin olamadığınız kendinizden diim.
Yemekler çok güseldi, Yeşim'in yemekleri zaten hep güsel oluyor, annenin yemekleri de nefisdi, tabii pırasayı da hakkaten güsel yapmışım şimdi, beklemiyordum kendimden bunu, şaşırdım doorusu :)
TV olayına gelince, size yine geliriz kardeşim, maksat muhabbet TV bahane :). Öööle bir galayana geldik işte, iyi de oldu gerçi pişman deilim :) Sevgilerimle efenim.. İkinizi de çok öpüyorum. Canlarım benim...