12.6.07

FOTO KOYMICAM KARDESİM!

Efeet, bu haftayı da alel acele yazıcam, fiiiuv hızıyla geçiştiricem...Size ve kendime olan saygımı kaybettim sevgili okuyucularım...Herzamanki gibi uzun süredir üzerinde çalıştığım bir projede gene hüsrana uğradım...Nedir o yazamıyorum burdan, işle ilgili ama :)
Hafta içi, hepsiburada.com dan sipariş ettiğim bilimum kitaplar ve halı saha dizliği ve kaleci eldiveni geldi...Gitmicektim halı saha maçına o akşam, ama tam çıkmama yakın malzemeler gelince fırladım gittim, 13 gol yiyip geri geldim...Hepsiburada.com sağolsun, piyasada cayır cayır bulunan yeni çıkmış bir kitabı "bulamadık" deyip göndermemiş, "alacağınız olsun" dediler, ben de "olmaz yatırın hesabıma" butonuna tıkladım...Geçen hafta Nike'dan bir kaleci eldiveni bakmıştım 140 kaat dediler oha dedim...Sanki profesyonelim...Hepsiburada.com dan buldum getirttim bişi 15 kaada...fotoda belli olmuo tabii ama, dandik bişi bekliodum da, bu kadarını beklemiodum doğrusu...Nike'ın kaleci eldiveni, bunun yanında uzay mekiği gibi kalıo şerefisizim...Bulaşık eldiveni gibi lam bu resmen...Aman diim almayin...Adidas'ta 45 kaada buldum bi tane belki onu alırım...
Bu arada Peter Straub'un "Yitik Oğlan Yitik Kız(lost boy lost girl)" kitabının devamı niteliğinde olan "Gece Odasında(in the night room)" da sonunda geldi...Hastayım adamın tarzına, çok sewiom lam gotik korku romanlarını....Neyse bu konu üzerinde detaylıca yazarım belki ileride...Her okuduğum kitabı yorumlamayı, en azından bir listesini tutmayı düşünüyorum...Bir de Stephen king ve Peter Straub'un beraber yazdıkları "Tılsım" ve "Kara Ev" romanlarını da söyledim...Onlardan kara Kule serisine açık kapı varmış haberiniz ola :) Daha bi sürü kitap söledim de neyse...
Perşembe akşamı gene Carpe notteye gittik...Nie perşembe die soracak olursanız, Oğuzla Başak geliodu o akşam ondan...karışık olay biraz...
Cuma akşamı Özgür ve Nuray'la "Oceans 13"e gittik...Eh işte, eğlenceli bir filmdi ama sinemeda gitmeye değmez, bu filmi evde izleyebilirsiniz, hatta Kerem davet ederse onun evinde izleyin daha iyi :) Bu arada manevi kızım Gizem(ki kendisi kendi tabiriyle -çok uslu, çok akıllı, çok güzeldir- Cuma akşamı bizimle filme gelcekti ekti bizi :) bunu da tarihe not ediyorum...Olsun, işi çıktı canım kızımın benim, bi daha yapmazsın di mi babası? :)
Cumartesi sabahtan kalkıp karşıya Bakırköy'e geçtik...ENT Kulak Burun Boğaz merkezinde benim ameliyatı yapan doktora Hamdi Bey'e ikimiz de muayene olduk...Yeşim'e ameliyat dedi, beni de ameliyat etti ayaküstü :) Lenf bezlerimin üstünde bir kist vardı, onu aldı, patoloji sonucunu bekliom tırsmaktayım yane...Annemlere uğradık...Bu arada hafta içi ani bir şekilde annemler Soyak Olimpiyakente taşınmışlar bizehaber vermeden...Allam adamlara bak ya :) Aradığımızda Bakırköydeki evdelerdi ama kiracı eve bakmaya gelecekmiş...Babam bize kavurma ısmarladı nefisti yaaw....Akşama doğru eve gittik, yorulmuşuz...Dinlendik uyuduk...
Pazar sabahı kayınvalidem, kayınababam ve baldızım kahvaltıya geldiler...Şelale'nin yanında kahvaltı yaptık...Daha sonra onlar havuza gittiler, bense aday vokalistimizi dinlemek üzere özgürün eve gittim...Erhan mızmızlanıo müziği bıraktım diye...Cihan arkadaşımızın sesi iyiydi aslında ama bizim altyapı ile sesi uyuşmadı gibime geldi...Altyapıyı da transpoze etme şansınız yok bu saatten sonra, o kadar kayıt yapmışız...Neyse öğleden sonra da minik kızım Gizem'in bir arkadaşı varmış, onunla buluştuk istişare etmek için...Kızıltan Neverland grubunun eski solisti, biraz konuşup yemek yedik beraber, beğendi şarkılarımızı, takılabiliriz beraber dedi...Mamafih işler çok karışık...Özgür Anadolu Turne'sinden dönsün bakalım...
Bu hafta iş yerimde acaip problem çıktı bi de, Cumartesi bütün gece onla uğraştım, bir de Pazartesi iş yerinde bütün gün...Çözdüm sanırım...
Bu arada bir tane daha manevi kızım oldu :) Vera'ya ailemize hoş geldin diorum :)

Hiç yorum yok: