4.6.07

ZIPAMTEK!

Merhaba, bu hafta foto koymicam çünkü sayfada çok resim oldu yavaş açılıo :) bi de çekmedim foto...Neyse özet geçiim bu haftayı çok yoğunum çünkü...
Cuma akşamı naptık biz yaw? Sanırım carpenotte ye gidip yemek yedik gene Ataşehir'de...Aslında İkea'ya gidecektik ama Yeşim kuaförden geç dönünce benim de açlıktan nevrim dönünce tabii ki Özgürlerle yemeğe gittik :) Bi güzel yedik valla oh, muhabbet ettik...Sonra eve gidip zıbardık, bu arada Yeşim hafta içi dondurma yemişti boğazı şişmişti hasta oldu çocuk gibi hihi :) Neysem yanılmıyorsam Cuma akşamı LOST 3.sezon 17-18 i de izledik...Vakit bulsak bitircez ama bulamıyoruz...Cumartesi sabah erkenden kalkıp karşıya geçtik 2 araba...Ben arabamı Otokoç'a bıraktım...Klima temizliği, çizikleri rotüş, motor yıkama ve kimyasal bakımı, ve oto koruma yaptırdım dışına arabanın...Cillop gibi oldu...Tabii aranın işi uzun süreceği için biz abimlere gittik kahvaltıya...Abimlere ADSL almışlardı, airties modem veriodu kampanya, modem ve pc ayarlarını yaptım hepsinin çok gusel oldu çalışıo herşey tıkır tıkır...Abim kavaltı hazırladı bize, gusel bi kahvaltı yaptık, Can bebek iyiymiş...Zaten saat 1 gibi çıktı abimler bebeğe süt götürmeye gittiler hastaneye...Biz de Otokoç'a gidip arabamı aldık ve ordan eve doğru yola çıktık...İkeaya uğradık giderken...Ev ufak olduğu ve kitaplarıma yer kalmadığı için raflar neyin aldım bir de ıvır zıvır aldık işte...Sonra akşam Nuray'la Özgür geldiler, Özgür matkap ve bi sürü malzeme getirdi...Rafları taktık, banyoya bişiler taktık, çok yardımcı oldu Özgür kardeşim sağolsun...Sonra kızlar sitede gezmeye çıktılar...Biz de Özgürle milli maçı izledik ve ütüldük...Ertesi sabah da geç uynadık...Umut aradı biz polenezköy'e gidioz diye...Sonra ÖZgürler bize geldi, dünden kalan yarım işlerimizi tamamladık...Umut'u aradık ama 3de ayrılacaklarmış ordan gitmemey karar verdik...Caddeye indik biz de...Yürüdük biraz, yeni açılan bi yer vardı makarna yedik kave içtik...Sonra herkesin başı ağrıdı uykusu geldi eve döndük...Ben hasta mı oldum ne yattım uzandım yatağa...yeşim Migros'a alışverişe gitti...Sonra geldi yemek yaptı bana çok yoruldu canım benim :( Ben de kalktım ağrı kesici aldım, traş oldum, duş aldım...Yemek yedik ve yattık sonra...O kadar işte...Pazartesi sabahı(bu sabah) evden çıktık işe gitmek için...Arabamın arkasına biri parketmişti yuh dedim...Küfür ediodum bi sürü gelenler bu karı hep böyle bırakıı arabayı dediler...Manevralar yaptım bi sürü, Yeşim gel gel yaptı, geri geri gittim ezdim arabasını kiminse oh sinir oldum, çıkabildikten sonra da gittim parçaladım sileceklerini...orozbu...

Hiç yorum yok: