12.6.07

YORUMSUZ!

.
.
.
Sent at 10:13 AM on Thursday
Atil: olm gitmem daha karlıysa giderim nolcek
kalırsa kalsın ak
dün varupa yakasını izledim
1-2 aydır gitar çalmıorum
çok mutluum
oh be dünya varmış

Kerem: görüşme bağımlısı oldun korkarım

Atil: ne görüşmesi, aman gitar çalıcam stersi yok, aman şarkı yapiim stresi yok
oh be gidiom kitap okuom karımla konuşuom tv izliom arkadaşlarla buluşuom
kafam rahat ak

Kerem: kolay yolu seçmişsin

Atil: satiim en iyisi bütün aletleri :))
zikiim kolay yolu 32 yaşındaym :)

Kerem: alırım

Atil: maynak :)= merve BİİİİP soksun sonra hepsini senin :P

Kerem: sonra sen pişman olunca geri satarım

Atil: faiş fiyata :)

Kerem: 32 yaşında adam huy değiştirir mi

Atil: emanetçi gibi bişi :)

Kerem: ölene kadar debelencez

Atil: bi mok olduğu yok ki

Kerem: satriani geliyomuş

Atil: hayır becerebilsem gam yemicem :)

Kerem: kaçırıp dövelim

Atil: 32 yaşında hala beceremiince

Kerem: ibret olsun

Atil: souyo insan be :)
dövelim tapi

Kerem: kimse iyi çalmaya özenmesin

Atil: hatta 3-5 parçaya bölelim

Kerem: kötü çalmak prim yapsın

Atil: sat - rii- aa-- ni
4 parça iidir

Kerem: :))

Atil: :)kulağını keser kolye yaparaız
korkma lamşaka yaptım :)

Kerem: parmaklarını keseriz

Atil: eet

Kerem: naparız bilmiyom

Atil: kendimize taktırırız sonra

Sent at 11:03 AM on Thursday

Atil: uff pufbiraz zor oldu ama taşıdım

Kerem: yeni yerdemisin

Atil: yok yaw çuvalı taşıdım
çok ağırdı içindeki
seni bekliorum o zaman

Kerem: bana mı taşıtcen

Atil: yok olm dövmicek miydik adamı kaçırıp
getirdim satrianiyi işte
dövmek için seni bekliom
beraber dalarız

Kerem: haftaya gelcek diye biliyom
yannış adamı kaçırmış olmayasın

Atil: önceden gelmiş istanbulu gezmeye
yok yok
eline gitar verdim
kesin satriani
sonra gitarı aldım
kafasına geçirdim

Kerem: gitar teliyle boğ
sonra o teli tekrar gitara tak

Atil: piki parmaklarını da gitar teliyle kesiim di mi
kalın mi ile boğarım
ince mi ile de
parmakları keserim

Kerem: evet akan kanı da klavyeye sür
tremolo barı da sok bi tarafına

Atil: katil kerem yaziim kanla klavyeye:)

Kerem: bu vahşet karşısında herkes şok olcak
ve anlaşılamayacak sebebi

Atil: yok yaw katil seteve vai :)yazarız

Kerem: ehehe

Atil: onu da aradan çıakrırız

Kerem: ondan da kurtulmuş oluruz

Atil: tutuklansın ipne
assınlar

Kerem: mapusta çalar artık
blues felan

Atil: malmsteene bişi yapmaya gerek yok zira allahından bulmuş zaten
bir türk kızıyla evli:P

Kerem: vah yazık
asım can gündüz de kayınçosudur

Atil: ehehune geyik çevirdik gene be
hadi görüşürüz

Kerem: tmm
by

Hiç yorum yok: