18.6.07

YIRTTIK!

Ule, Çarşamba günü doktorum aradı.."Sen şimdi kafana takarsın ariim" dedi...Temizmiş sonuçlar...Oh be rahatladım..."Cumartesi gel" dedi....Gelmem mi!
Efem, Cuma akşamı Yeşim'in iş yerinden arkadaşı Özlem ve eşi Kürşat ile Suadiye'de buluştuk...Kızların ısrarı üzerine vapiano mudur ne zıkkımdır oraya gittik...Hiç sevmiyorum orayı şerefsizim...Sebzeli pizza yiyesim tuttu bi de midem bulundu bitirince...Yuh olsun...Sıfır, sıfır, sıfır...Üzerine D&R gittik, kitap cd felam neyin aldık...Sonra da Dallmayr mıdır nedir oraya gidip kave içtik, piyano çalıp şarkı sölüyodu bi amca çok hoş...Arkadaşlarla muhabbeti iyice sarıp sonra da 11 gibi evlerimize dönük..."Hayvan Mezarlığı" filmini arkadaşım Kürşat'a ithaf ediyorum...Nedenini sormayın :)
Cumartesi sabah erkenden, annemlerin geçen hafta bize haber vermeden taşındıkları Soyak Olimpiakentteki evlerine gittik...Tepe mobilya sağolsun getirmemiş mobilyaları vaktinde, daha 15 gün öyle eşyasız oturacaklar...Tepe tepe kullanın...Ufak plastik bir masada kahvaltımızı tamamladık, laklak ettik, babamın babalar gününü kutladım...Zaten notebook'umu vermiş olduğum için babam hediye istemiodu...Ordan da saat 1 gibi kalkıp Bakırköy'deki doktoruma gittik...Dikişlerim alındı...Rahatladım...
Sonra Umut'ların evine gittik...Umut ve Nihal le laklak ettik bu sefer de...Nihal bir akrabasının sünnetine mi ne gitti, Umut da Nihal dönene kadar bizimle Bakırköy'e çıktı...Önce kızların pantalonları vardı tamiratçıya verdik...Sonra bilimum markaların ihraç fazlası mallarını satan bi dükkana girip capri aldık kendimize Yeşim'le...İkisi de aynı :) hehe...Onlarla dolaştık bütün gün...Sonra Carousel'e gittik, yeşim babasına bir tişört annesine de başka bir hediye aldı...Annesinin doğumgünüyle babalar günü aynı güle denk geliomuş sanırsam...Mamafih, Kayınvalideler Akçakocaya mı ne kaçmışlar, Pazar evde olmicaklarmış...Biz de bugün gidicez(pazartesi)...Neysem starfucks'da kave içtik....Sonra Nihal eve gelmiş aradı bizi...Eve gidip Nihal'i de aldık ve Ortaköy'e gittik...Elektrikler yoktu Ortaköy'de...Köfte yedik sonra bişiler mi içtik ne hatırlamıom....Park yeri ararken Umut tartışmış bi adamlarla...Burdan adamlara lanetimi yolluyorum...Tez zamanda geberin...
Akşam eve döndük, acaip maynak gibi yorgunum bu aralar, uyuyom yetmio...
Pazar sabah kahvaltıdan sonra Ozzy'yi aradım...Aynen şöyle dedi: "Walla ben de sabah İlber kahvaltı hazırlarken Volkan nabio acaba diye düşündüm, yumurtayı görünce aklımdan çıkmışsın"...Buyur!..Saol be :)
Yeşim havuza indi, ben evde kitap okumaya başladım ki Özgür aradı, biraz naz etsem de, bana yemek ısmarlıcaklarını söliince hemen gittim :) Özgür, ben Nuray carpenotteye gittik...Dışarda oturduk walla püfür püfür esiodu...Sonra eve döndük..Yeşim'i de alıp Natilusa gittik, dolaştık yedik içtik, biz Özgür'le nolcak bu grubun hali diye konuştuk...Kormusicband gibi taş düşsün kafana...Tatil planları yaptık ne gusel...Sonra akşam oldu şehrimdeeeee, penceremdeee kuşlaaaar göründüüüüüü!

Hiç yorum yok: