19.9.07

HOMORİKA 6 - NEWARNEYORK

Perşembe günüüü, sabah kalkıp penn station'ın ordaki starbucks'ta kahvaltı ettik...O günkü planımız Soho ve Trebica'mıdır nedir o bölgeleri gezmek...Lüks yerler buralar...Lüx mağazalar var ve herşey acaip pahalı...Tabii sokaklar temiz, sakin, fazla insan yok...Bölgede dolaştık işte...Metro'yla Franlik Street'e gidip yukarı çıkınca o bölge oralar...Singer'in mi ne binası varı yanlış hatırlamıosam...Neyse biz binalara baktık, mağazalara girdik, Yeşim ilk defa bişi almadı hehe :)Sokaklarda özgürce dolaştık...

Sonra bir italyan kafesine girdik...Kafe, kafes değil...Portakal suyu içip pasta yedik, ancak içeride Türk müziği çalıyodu, belli ki karışık bi kaset, Sezen Aksu, Göksel felam...Sorduk nedir diye, bilmiom dedi kasiyer kız...Neyse midemiz bayram ettikten sonra, dolaşıp durduk gene amaçsızca...Günlerdir biriken yorgunluk beni pörtletti, akşam Times square'e döndük...Şuursuzca dolaştık oralarda, Planet Holywood'a girdik ama yemek yemedik...Gezdik sergilenen malzemeleri...Filmlerde kullanılan gerçek malzemeler...Mesela "Brave Heart"da Mel Gibson'ın kullandığı kıloç kalkan takımı gibi...Aşağıdaki fotolarda(iyi çıkmamış kusura bakmayın), Mister Spak'ın kulaklarını, ve 9buçuk hafta filminde Kim Bassinger'in giyip giyip çıkarttığı iç çamaşırları görüyorsunuz...

Ondan sonra otele gittik, daha erkendi vakit, ama ben bi daha dışarı çıkamadım...Çizgi Roman okurken uyumuşum...Yeşim çıkıp dolaşmış 2 saat daha, sonra bana yemek getirmiş, uyandırdı, yemek yedim, tekrar yattım...Ohhh be...Zıbar 6...

Hiç yorum yok: