3.10.07

HOMORİKA 11/12 - RI

Off çok işim var yazamaıom...Eğitimdeyim bu hafta bi de...Hayır burda kaç haftasonu geçirdim onları çok az yazicam sonradan...Salı Çarşambayı birlikte yazıyorum çünkü Çarşamba günü bütün gün evde oturdum...Neysem, salı sabah kahvaltısından sonra gene alışverişe gittik...TJMAXX, MARSHALLS gibi yerlere gidip bi sürü alışveriş daha yaptık...Kocaman ve ucuz yerler buralar, daha detayına girmicem...Her gittiğim yerden güneş gözlüğü, bavul, pantolon, tişört, ayyakkabı gibi şeyler aldım :) Bu arada Yeşim Amerika'da iyice alıştı araba kullanmaya, benzini bile kendi almaya başladı :) Bıdık :) Bol bol alışverişten sonra Providence'a gittik...Orada da bizim Metrocity gibi bi yer vardı...Tülay bizi "Cheesecake Factory" denen bi yere götürdü, alışveriş merkezinin altında...Yemekler harika, servis mükemmel, fiyatlar çok uygun...Son derece memnun kaldık...Daha sonra alışveriş merkezine daldık...Bir müddet kızlarla takıldıktan sonra ayrılıp kendim dolaştım...Çizgiromancı, oyuncakçı gibi yerleri gezdim...En güzeli ise "Barnes and Nobles" isimli dev kitapçıydı...Yok o kadar da değil...Tülay'ların ordaki çok daha büyüktü...Neyse burası da harika bi yerdi...Bayaa bi inceledim...Pedo'ya gene kitap hediye ettim..."Dante Equation"...Umarım okur aldığım kitapları :) Sonra kızları Macy's de buldum...Alışveriş merkezinin kapanmasına dakikalar kala son alışverişleri yaptı Yeşim o günlük :) Sonra basıp eve gittik...Oh be...Acaip yorulmuşum...
Çarşamba günü kızlar gene alışverişe çıkarken, ben direnip evde kaldım...Pedo da işte tabii...Öncelikle Tülay'a daha önce hediye edilmiş olan 4GB'Lık ipod nanoyu kurma görevi verdiler bana...Tülay'ların ultra-yavaş PC'sine Itunes kurdum...Disklerinde de yer yok zati :) Neyse daha sonra baktım olmicak, zati mp3leri de yok, bi program bulup yeşim'in IPOD'undan Tülay'ınkine aktarım yaptım...Mis gibi çalıodu hepsini...Gel gör ki, bu sefer de Itunes'dan sync edemiom cihazı...Ben de bu sefer Nuray'ın notebook'una başka bir program kurarak Tülay'ın ipoduna daha önce attığım şarkıları attım...Sonra firmware upgrade'i ve bir takım kurcalamalarla, bi de format tamam...Tekrar pc'den itunes ile yükledim bütün şarkıları...(yaw bu kısmı sanırım Cuma tamamladım)...Trajik olaylar serisi bu noktadan itibaren başlıyor sevgili okuyucularım...Söylemesi ayıptır, aldığım hd kamerayla bi sürü çekim yapmıştım ya, dedim onun da programını kuriim...Sony picture motion browser diye bir program veriyorlar, bu program avchd isimli sony'nin hd sıkıştırma tekniğini anlayıp dvdye bile yazabiliyor...Bu durumda bunu sadece bluray playerlarla oynatabiliyorsunuz tabii ama onun için de sony ps3 aldım...Amma gelim görün ki, Tülay'ların pc çok yavaş, Nuray'ın notebook'unda ise cdrom yok...Sadece dosyaları usb ile notebooka atabildim ancak bi işe yaramıo tabii ki...Neyse bi kenara koydum application cd'sini...Bunu bi kenara not alın...Akşam kızlar geldi, Pedo da geldi...Çin yemeği yedik...Kızlar alıp eve getirmiş...Fena değildi normalde çok sevmem ama...Sonra da biz Pedo'yla Pedo'nun futbol maçına gittik...Halı saha maçı vardı lam :) Üstü kapalı bi tesis, voleyboli hokey, futbol ne ararsan var...Ciddi ciddi takımlar var maç ediolar hakemler felam var....Pedo da çok güzel oynadı...Arada bi kaç lavuk tip vardı herkese baarıolardı sinir oldum...Fekat yanımda maçı izleyen meksikalı tipler vardı çok komiktiler...Herşeye kahkahalarla gülüolardı lam :) Kaleci sakatlandı ona bile güldüler...Ayılar :) Sonra eve dönüp yattık... :) Amerika değişik bi yer vesselam :)

Hiç yorum yok: