3.10.07

HOMORİKA 13 - RI(CURSED) - BOSTANCI

Cuma'ya denk gelse tam olcaktı...Ne alakası varya...Perşembeee! seni hiç unutmicam perşembeee...Amerika'ya gelmeden önce dedim ki Tulay'a, new jersey'de six flagsa gidicem...RollerCoaster'a bincem...Hiç uraşma, masaşusets de allaaa var dedi onun ben seni götürürüm...Ohhh süper tabi...Perşembe günü bunun sırası geldi...Amerika'nın en güzel rollercoasterı felam denio bunun için...Hee, sabah kalktım bi hevesle, internetten bilet aldım...3 kişi için...120 dolar toplam...İsme alıosun biletleri bi de...Sonra kenarda schedule'a bi göz atın die bi link çıktı...Benim kadar paranoyak bi adam, hayatında ilk defa kontrol etmedi bişeyi...Hem de 3 kere de değil...1 kere bile kontrol etmedim...Yaz sezonu lam...Atladık arabaya yola çıktık...Ben çocuk gibi arkaya oturdum gene...Tülay arabayı vermedi Yeşim'e, uzun yola çıkıoz die...hatta dedi ki "hiç ceza yemedim, bi aksilik çıkmasın" :) Aksilik mi, benim ikinci adım...Bişii çok istiince olmuyo lam ben...Bu secret denen kitap külliyen yalan o bakımdan...Sokiim secret'a...neyse secret et...2 saatlik yolun son yarım saatine doğruuu, springsfield civarlarında, aynen filmlerdeki gibi, bi polis arabası peşimize takılıp ışıklarını yaktı...Kenara çektik...Aşırı hız! Elimize ticket tutuşturdu adam...hem de çalışma olan yerden hızlı geçtiğimiz için 2 katına çıkmış fine...Yani bir başka deyişle: 300 dolar...Very fine...Asabımız bozuldu...Ama böyle biter mi? bitmez...Niye? Çünkü koskoca Amerika'da en çok yapmak istediğim şey rollercoaster'a binmekti ya...Engeller önüme yığılıyor doğal olarak...Tülay cezayı ödemedi, mahkemeye gidip itiraz edicem dedi...Ama noooldu bilmiom...Tulyyy, noldu kız bu ceza :( Efenim, deavm ettik yola, asabımız bozulmasın dedik, öderiz bi şekilde...NewEnglanda geldik, six flagsin otoparkında bi tuhaflık var, zaten içeride de bi hareket yok...Dedim ki ben de,"bi de burası kapalı olsun tamam olsun"...Güvenlik görevlisi beni onayladı...Yani şimdi, tarihin en büyük döt olma ve moral bozukluğu olayıyla karşı karşıyayız de mi? Biletler elimizde patladı...İade edemioz...Üstelik kapıda promosyon amaçlı 20 dolarlık indirimlerden de verdiler... :) yanee, bi sonraki gidişimizde 20 dolara gidecektik..bühüüüüü :( Elimizde patladıııı....hepsi benim suçum...snif...fırk :( dışarıdan ancak borularını gördük sixflagsin...P.tesi kapanmış...sezon boyunca 2 ay daha sadece cuma cumartesileri açık olacakmış...gidip bi yerde bütün bunların üzerine bi soğuk su içeceğimiz yere birer kahve içtik...dedik ki c.tesi gunu geliriz bari buradan bostona gidip uçağa bineriz...nasıl olacaksa o kadar bavulla...Hayal işte, hatta bari ben gidiim dedim cuma tren felam da bulamadım viyviyy...Cumartesi günü Tülay'ın okulu başlıodu, hocası ilk gün die izin de vermedi viyyviyy...Kaldık mı ööle ortada :( Tülaycım da çok üzüldü benim için...Saolsun...Öğlen 2-3 olmuştu, biz de kalkıp Boston'a gidelim dedik bari...Acaip trafik falan da var...Noluo lam sevişiolar tv de...o ne be! ohaa! hee, neyse, gittik boston'a, trafik var, park yeri zor bulduk, yeşim'in çiş krizi tuttu gene, zorla bi bara soktuk gündüz baktı...Sonra quincy meydanında takıldık...Cheers diye bir dizi vardı ya...O dizideki bütün bar malzemelerini alıp cheers diye bir bar açmışlar....Orda oturup yedik yemek...Yeşim gene bütün dükkanlara girerik bizi delirtti...Tülay bile mağazaya gitmesini yasakladı be :) Hatta Yeşimin bi dükkandan çıkmasını beklerken aşağıdaki pozdan binlerce çektik sıkıntıdan...Boston bööle, avrupa gibi, gene de üniversite şehri, newyorkdan çok daha sakin ve temiz, bikaç yüksek binası da var, sıkıcı yane :) Standart evler, caddeler, stnadart insanlar...Fotoğraflara bakın ööle bi yer işte...Sonra gene trafiğe dalarak evimize götürdü bizi Tülaycım :) Arabaya binmeden önce gene Macy's mi ne vardı girip bi ayakkabı bi bavul aldım :) Gece geç vakitte Rhode Island'a varıp zıbardık...Pedo başımıza gelenlere güldü tabe :) Akıllı çocuk...Tüly, özledik biz Rhode Island'ı :(

Hiç yorum yok: