3.10.07

HOMORİKA 14

Cuma sabahıı, Yeşim okyanusa girme isteğiyle yanıp tutuştu, Tulay da istedii...Ben istemedim...Sonuçta gittik...Çıkarken Tuly'lerin evinin önünde fotoğraf da çektik...Gitmeden önce Pedonun annesi teyzeye uğrayıp laklak ettik ve vedalaştık...Çok şekeer bi teyzee :) Okyanus'a gidince ben oturdum kumsalda etrafı çektim felam...Yeşim de girdi biraz yüzdü...Tuly de girmedi ama Yeşim Bo Derekvari pozlar verdikçe onu çekti suyun içinde...Yeşim bi başka okyanusa daha girmenin verdiği gururla yanımıza geldi sonra...Esiodu lam üşüdüm ben...Şunlara da bakın siz...Neyse, ordan da kalktık geri döndük...Sonra ben evde kalıp Tulay'ın ipod'uyla ilgili gerekli düzenlemeri yaptım...Ayrıca bavulları da bir öyle bir böyle ölçtüm durmadan...Olmuo olmuo overweight olacaz kesin...Terden öldüm be...Kızlar da gezmeye gittiler gene...Kız tuly şu bilgisayarınızı değiştirin artık :) Akşam herkes geldi, bizi dışarıya yemeğe götürdüler bizi Pedoyla tuly :) Çok iyisiniz yaa :( Providence'a mı gittik nereye gittik bilmiom ki ben, dolaştık sokaklarda, sonra yemek yedik çok güzel bi lokantaya girip...Daha sonra bir cafe-bar gibi bir yere gittik, Tulay'ların Türk arkadaş çifti(evli demek istedim) arkadaşları da bara gelip bize katıldılar...Jack(Cenk) ve Jane Lane(Ceylan)...Çok şekerler...Hep beraber laklak ettik...Doktora mı yapıolardı arkadaşlar neydi, çoktandır Rhode Island'da takılıolarmış...Sanırım gizli kimyasallar üzerinde çalışıolar :) Aşağıda babayiğit Cenk ve yavru ceylanın resimlerini de bulabilirsiniz...Onlar da bizim arkadaşımız ne var :) Çok memnun olduk tanıştığımıza...Ama vakit de geldi di mi, yarın dönüyoruz memlekete, vedalaştık, yarın daha çok üzülücez tabii...Eve döndük bitkin...Biliyoruz ki yarın bu güzel günlerin en sonuncusu olacak...

Hiç yorum yok: