5.10.07

SON OLARAK - BUGÜNE KADAR GENEL

Amerikadan Lufhansa'nın Münik aktarmalı uçağıyla rahat bi şekilde geldik...Babam karşıladı bizi...Bavulları sığdırıp babamların evine gittik...Daha otoparkta bizim c2ye aktarım yaptık ama, vereceğimiz hediyeleri ararken bavulalrın içi darmadağın oldu...Abimler de ordaydı...Duş aldık, yemek yedik, laklak ettik...Can hıyartosu iice büyümüş yedim yedim bitirdim onu ben...Eve döndük, Yeşim p.tesi işe gidecekti ama ben izinliydim gene...Araba lazım olur diye sabahın köründe kalktık, zira 4de yatmıştık...3 saat uykuyla jet-lagin kırılma noktasını geçemeden maymun olduk...Yeşim o gün işe gitmeseydi düzelecektik ama bunun bedelini 1 hafta yamuk yumuk bir uyku düzeniyle iş yerinde hortlak gibi dolaşarak geçirdim...Bi sürü iş birikmiş bi de iş yerinde, sıyırdım kısaca...Herkesin sipraişlerini ve ödünç bavullarını en kısa zamanda teslim ettim...Tabii bavulları ilk açtığımızda evin halini görmeliydiniz...Ama herşeyi düzgün halde istifleyip, bavulları da içice koyup çok güzel bi yerleşim şekli yaptım...Kısa zamanda Kerem hariç tüm sipraişler ve evde yerleşmeler tamamlandı...İzinli olduğum ilk pazartesi zaten herşeyi düzelttim, ev alışverişi yaptım,tamirdeki sandalyemizi aldım...Bu arada farkettik ki ailemize aldığımız hediyeler zaten 1,5 bavul tutuo...ehe :) Neyse sonraki haftalarda Özgür'lerle takılıoz tabii bol bol...Ailelere yemeklere gittik...Özgür'le haftasonu Eminönüne gittik, hdmi kablo felam aldık...Ama bavulları açtığımda farkettiğim bişi, benim hd kameramın application cd sini unutmuşum...atmışım ya da...bulunamadı...sony avchd die özel bi format uydurmuş, olmuo, bilmiom haftalardır onunla uraşıom işte, o yüzden çok geç yazabiliom yazıları ama artık pes ettim...direkt raw kayıtları play station 3'e atıom, gene amerikadan aldığım...O oynatıo...Ama bu ps3 tabe NTSC, pal olan hiçbişiii oynatmıo...Dolayısıyla burdan aldığım oyunları da, bluray filmleri de oynatamicak...Zaten 380w çekio alet, gidip bi de 220/110 çevirici adaptör aldım, 400 Watt'lık, ps3 kadar nerdeyse :) Neyse, işte bu süre içinde ps3nin kurulumu, video çevirim işlemleri, archos mp3playerımın mıncıklannması, bol bol kitap okunması, iş yerindeki işlerin sıraya konulması, ailelerin ziyareti gibi iblimum konularla uğraştım...Bir haftasonu kankam Murat'la görüştüm...Özgür'ün kayıt ödevlerine yardımcı oldum...Bol bol kavecilere gittik...Medyamarkt'a gittim, korkmayın bi akşam, sakin bi zaman...ucuza bişi olmadığı zaman...Bu ümreniye meydan alışveriş merkezini(ikeanın yanı) çok güzel yapmışlar tavsiye ederim...Onun dışında bişi gelmio aklıma...Bu hafta solaris performans eğitimine gittim süperdi...Dtrace diye bişi çıkmış, evlere şenlik, oh oh...Abimlerle de buluştuk, bebek'de gezdik...Arabasızlık çok zor lam :(