14.10.07

TEKSTİL SEKTÖRÜ KRİZDE!

Tarihlerimiz 6 Ekim'i gösterirken, Umut'ların evinde, Umut'un kendine ait bi doğumgünü varmış...Onu kutlayacağız...Ama öncesinde bir bakalım...Cumartesi sabahı, Özgür kendisinden hiç beklenmeyecek bir şekilde, amfimi arabasına indirip beni almaya geldi...Biz taksime proseslab'a amfimi tamir etmeye gidioz tamam mı? Marshall JCM600, baba amfi...Garip sesler çıkarmaya başladı...Ulen dedim, gitmeden önce Endem'i ariim...Aradım, ntsc oyun var mı dedim...Arayın dedi sonra ben araştıriim...PS3 için...E biz amfiyi aldık gittik Taksim'e...Tamire girdi miii, doktora giden hasta gibi iyileşti lavuk amfi...Canavar gibi çalışıo...Bi tek "abi dedim bunun içinden yay gibi bişi çıktı" dedim..."reverb lam o!" dedi abe...3 tane spring reverb yayı varmış içinde, biri kopmuş...Reverb performansı düştü amfinin...O yayı da değiştiremioz, tüm modülün değişmesi lazım...E oraya kadar gitmişken Erhan'a da uğrayalım dedik...ex-vokal, forever friend...Tünel'de çalışmaya başladı ona...Amfiyi Erhan'ın dükkana taşıdık belimiz koptu...Eruş süper iyi...19 Ekim Cuma akşamı evlenio...Bizim eve çok yakın bi yere taşınıo...Çok sevindim kankam için :)...E sonra amfiyi Erhan'ın orda bırakıp biraz dolaştık...Konak'a gidip kebap yedik...Taksim'de takıldık...Sonra Endem'i aradım, bulamamışlar oyun...Yane, 3-5 saatimizi Taksim'de geçirip, sonra da arabaya atlayıp Bakırköy'e, Umut'a gittik...Bu arada Nuray ile Yeşim de, bizim arabayla daha sonradan Kabataş'a geçip istanbul binealine katılmışlar...Hehe, sanatseverler sizi...Onlar da ordan çıkıp Bakırköy'e geldiler...Umut'ların evinin önündeki otopark krizini aştıktan sonra Bakırköy'e gezmeye gittik...Umut'a hediye alındı, pasta neyin alındı...Vs vs...Sonra tekrar eve döndük...Murat kankam 3 saat içinde mecidiyeköy-cebit-bakırköy yapabileceğini iddiaa ettiği için çoktaaaan gelmesi gerekirken, tabii çok geç geldi...Biz bitirmiştik yemeği onlar geldiğinde...Ohh be...Neyse geç de olsa tosunumu ve deniz de geldiler de onlar da karınlarını doyurdular...Akşam herzamanki gibi çok eğlenceli geçti...Cansal da daha sonradan katıldı olaya bittabii, kambersiz düğün olur mu hiç! Bol bol muhabbet edildi, pastalar kesildi, Hediyeler verildi...Herkes kravat almış lam :) Ehe...Seviom arkadaşlarımı ben...Bu arada doğumgününde Özgür fotoğraf makinasıyla, Umut ve ben de kameralarımızla adeta bir basın açıklamasına çevirttirdik ortamı...Bütün gece herşey kameraya alındı :) Tekstil sektörünün nasıl krize girdiğini aşağıdaki video'dan, genel resimleri aşağıdaki fotolardan, tüm resimleri ise http://picasaweb.google.com/ozgurbiliz/Umut_Dogumgunu?authkey=6cO0KvwprTQ adresinden görebilirsiniz :)...

Sessiz kızlar :)

Vee ondan sonraki hafta, bayramda Yeşim Paris'e Gülenay'ın yanına gitti...Ben de kankalarımla bir kez daha vakit geçirme şansına sahip oldum...Perşembe öğleden sonra Yeşim'i havaalanına bıraktım...Daha önce uğrayıp annemleri gördük...Ordan akşam Umut'a gittim, onda kaldım...Lak lak edip pathfinder diye bir film var onu izledik...Sabah erkenden kalkıp tekrar babamlara gittim...Abimler de geldi, kavaltı yaptık, bayramlaştık, Can'ı mıncıkladık çok tatlı olmuşş, ısırıcam yanaklarını dayanamıom walla...Öğlen çıktık evden, ben Bakırköy'e gittim, Cansal-Köksal-Ünsal üçlüsüyle buluşup bol bol havadan sudan konuştuk...Sonra Köksal ve Ünsal ayrıldılar...Biz de Murat ve Deniz'la buluşup Cansal'ın evine gittik...Umut ve Nihal'in de katılımıyla gene bir şamataya imza attık, ama nedir, çaktırmadan karnımızı da doyurduk arada...Hehe...Sonra sen ordan kalk, git Murat'ların Mecidiyeköy'deki evine...Cuma akşamı da Murat'ta kalmış bulunuyorum...Hayır bu laklak olayı bitürlü bitmio ne buluoz bu kadar konuşcak anlamıom :) Cumartesi sabahı da kalktık Anadolu yakasına geçtik Murat ben deniz...Nooldu peki? İkea'ya ve Ümraniye Meydan'a gidip gezdik...Sonra eve dönüp Kung-fu Hustle izledik ve ps3 de resistance:fall of man oynadık(Tülaycım yolladı bunu bana sağolsun...1 numara tülaycan yaa :) Özgür ve Murat bol bol oyun oynarken ben de film izler gibi izledim onları :) Özgür hem filmin hem de pizzanın tam başlayacağı anda eve damlayarak ne kadar ballı olduğunu birkez daha kanıtlamış oldu :) Neyse yattık kalktık, Pazar sabahı Özgürler gelip bizi aldılar, Natilius'a gittik, kavaltı yaptık, gezdik, daha sonra Murat'ları Üsküdar'a vapura bırakıp, Kızıltan'ı bi yerden topladık...İşin aslı geri döndük Natilus'a :) Neyse, Özgürlere gidip üzerimizden geçmiş şarkıların üzerinden geçtikten sonra, Kızıltan'ı evine bıraktık ve şimdi de evdeyim işte...Nolcek...Biraz kitap okur yatarım belkim...Hadi eywallah :)

Hiç yorum yok: