29.10.07

YENİLDİK AMA EZİLMEDİK!

Acele acele...Vaktim yok yazamıom...2 hafta öncesine kafadan dalıyorum...Cuma akşamı sevgili kankamız ve eski vokalistimiz Erhan'ı evlendirdik...Düğün bizim evin dibinde olmasına rağmen fazla kalmadık düğünde...Canım kankamı bu halde görmeye içim elvermedi daha fazla :) Sonra çıktık evde üstümüzü değiştirip Ataşehir'e yemeğe gittik...Bizimkiler Çin restoranı diye tutturdu(bizimkiler derken? Özgür,Nuray, Yeşim tabii ki)...Ben de siz gidin ben bi sigara alıp geliorum dedim..Ehehe, Burger King'e bi dalmışım...Daha bunların sipariş ettikleri yemekler gelmeden ben karnımı doyurmuş, elimde kolamın arta kalanı ve sigaramı tüttüre tüttüre, en bi geğirik halimle karşılarına çıkınca tabii, hiç bişi olmadı haliyle...Yemekleri gelince yediler nolcek...Öyle "volkan ne kadar akıllısın" demedikleri gibi, salak olduğumu belirtecek hareketler de yaptılar...Neysem, sonra da barnies'e mi gittik, ya da hatirlamiom bu Barnies olayını, arada bi gidioz işte...Ondan sonra Cumartesi sabahı mis gibi evde oturdum yanlış hatırlamıosam, sanki, Yeşim Kuaföre'mi gitti ne, ben de onun dönmesini beklerken evde bişiler yaptım, ps3 oynadım heralde...Bunadım yaw...Akşam bıcırık Selin, annesi Dilek ve babası Hakan, ve Özlem ve Kürşat ile caddede vapiano'da buluştuk...Hiç sewmiom şerefsizim orayı...Ama efendim, "çok keyifli" bi yermiş...Neyse, üst kata çıkarken bir de baktık o ne...Bizim Tülay'ın kardeşi Feride, eşi ve çocuğuyla oturmuş yemek yiyor...Aman bi tatlı bi tatlı Memoş, sürekli gülüo...Mıncırıp durdum...Gecenin ilerleyen vakitlerinde, bir yandan büyüklerin muhabbetine katılmaya çalışırken, bir yandan da Selin'le aramdaki buzları eritmeye çalıştım...Ben yokken biri gelinlik almış lam kıza :( Gitti güzelim kız... Pazar sabahı ise, Bostancı'da Nehir kızımızın doğumgünü vardı...Annesinin de aynı zamanda sanırım :) Brunch'a gittik, arkadaşlarımızı gördük(Fethi ve Aydan) ve bol bol çocuk gürültüsü çektik...Nehir acaip tatlı bişi olmuş...Ordan sen kalk eve git, ondan sonra Migros'a 200 kaat bayıl, dolaba yerleştir, vs vs normal işler işte...Öteki hafta, yani bu geçtiğimiz hafta sonu, Cuma akşamı evde dinlendikten sonra, Cumartesi sabahı, Yeşim karşıya kız arkadaşlarıyla kavaltıya gitti...Ben de evde kaldım ne gusel kafamı dinlicem ps3 oynicam derken, Alparslan'la Özgür, beni zorla Aydos Dağlarında poligona ateş etmeye götürdüler...Zorla diom, çünkü olayın paradoksal boyutu, beni davet etmeye doğal olarak ellerinede silahlarla gelmiş olmaları :) Ben de biraz naz yaptıktan sonra gittim onlarla, kimseye vermedim tüfekleri hep ben atış yaptım oh iyi oldu...Pişman oldular bi daha çağırmazlar :) Geri Tepmesiz Top:Özgür'ün fotoğraf çekmekten vazgeçtiği an :)<Efendim sonra gerçeği yetmezmiş gibi, eve gidip 6 saat boyunca PS3 oynadık...Azuna sıçtık zombilerin...Sonra Yeşim gelince darbe oldu oyun kapandı...Sonrasında esas trajedi...4-5 yıldır tenis oynamayan Yeşim, ne akla hizmetse çiftler turnuvasına katılmış bi arkadaşıyla...Gidip soğukta izledik..2-0 yenildi bizimkiler...Yeşim sen Joseph'in lokantasında ısındı bi de :) Eheheu, bi de ertesi gün gene maçları vardı, onu da izledik, zor da olsa yendiler bizimkiler...Neyse, görünen o ki tenise başlıcam ben de...Çözdüm bu Federer'i ben :) yalnız yeşim dedi ki :"Baktım kimse Federer gibi servis atmıyor, ben de atmiim dedim"...Yavaş :) ...Pazar günü akşam da 2.maç oldu onu da dedim...Ama Cumartesi gününden hırs yapan Yeşim, Nuray'la bizim sitede tenis oynadı bütün gün...O sabah önce Nuray'lara kavaltıya gittik...Sonra da bizim siteye tenise...Nuray parçalamış kendini Yeşim'e tenis çalıştırcam diye :) Biz de Özgür'le, resistance: fall of man oyununun çiftlerdeki easy bölümünü bitirmiş bulunuyoruz...Darısı önce medium'un, daha sonra da hard'ın başına...Pazartesi sabahı ise sabahtan polenezköye kavaltıya gittik, Özgür, ben, Yeşim, Nuray ve Merve-Kerem çifti...Kerem'im kavaltı etmedi ama kavaltıdan sonra köfteeee köftee die bağırdı, velakin sesini duyuramadı...Üzülme tosunum bi gün mutlaka yicez :)...Merve de resmen hamile yaw, çok ciddi bu konuda :) Ordan kalktık evlere gittik, ben Yeşim'in bilgisyarını adam etmekle uraştım, sonra Özgürlerle kave içmeye gittik...Bitti...

Hiç yorum yok: